hööks

hejsan ja nu har jag och mamma varit på hööks och handlat ett par ridbyxor och ridvantar ( ridvantarna va  jättebilliga så då passade ja på att köpa). jag ska visa bilder på ridbyxorna, det blir nog imorrn för då ska jag ladda in bilderna från stockholm. För hinner inte nu för nu ska vi se på  film:) jao det vart ingen friidrott och vi åkte inte och kollade på shettisen för den regnade och pappa tyckte att vi skulle åka och kolla på shettisen när vi skulle till friidrotten för då ska vi ju ända dit:P men om det är fint elr iallafall inget regn så ska ja träna friidrott, ja sen så ska jag förska hinna v me emelie innna ridlägret för annars måste vi vänta en vecka till innan vi kan va me varndra, det är ju inte långt kvar till ridlägret=D lääängtar:)


Mina ridbyxor=)


hejdå<3

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0