tääävlat ida!!^^

hejsan, ja nu har jag tävllat och i höjdhoppetså hopapde ja 1,15 m och sen vägrade ja några gånger och det kändes som om ja skulle vägra flera gånger så då hoppade ja av typ:P för ja har blivit rädd fö ribban :O för ja har hoppat ca 1,23 m ja och i längd vann ja:D jag hoppade 4,30 m=) och ja knakse ska bli medryttare på en shettis:D för tränarens tjej elr frum haha vet inte om dom ä gift:P ja har en häst soms nart ska få föl och då har dom en shettis som är sälskaps häst åt den och nu har shettisen fått fång och då stod den typ på grus elr nått och då rymde den och nu är den tjock och då när dne blir bra så kanske jag ska börja rida den ( om ja får för mina föräldrar) ja tyvärr så vet jag inte nånting om den bara att den är jättesnäll för ja va inte me när dom började prata om det men nån dag så har pappa lovat att vi ska åka  upp och kolla på den=) och jag hoppas såklart på att det ska bli imorrn men antar att det inte blir så , för på måndag åker ja och min familj till stockholm me ett par kompisar och kmr hem på onsdag och veckan efter det så åker ja på ridläger men hoppas på att kunna åka dit innan ridlägret=)


hopp^^



hejdå<3

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Grattis!:D Konstigt att du vägrar... Nåjja, du hoppas säkert nästa gång!^^ Vad roligt!:D<3 Vart står den någonstans?=D

2009-07-04 @ 20:04:26
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: feliicia

spinko unge:O<3

2009-09-18 @ 21:54:42
URL: http://[email protected]

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0