tältat m.m

hejsan ja igår så hopapde vi och sen köpte vi mkukglass, spelade monopol och smikade oss me emmas lilla syster alva och sen fotade vi också, ja sen gick jag hem och åt och sen cyklade vi och alva och köpa godis,chips och festis ja och sen packade vi och sen satt vi upp tältet och gjorde i ordning och sånt ja sen bade vi också fast det va kallt i vattnet så dom har typ en gummibåt och den fick vi fylla me varmvatten, sen så skulle vi sova,

imorse så ställde vi väckarklockan på mobilen på klockan 6 för det va meningen att vi skulle bada 7 men det va så klatt i vattnet och det i båten va inte så varmt längre ¨å vi frågade om vi fick he i mer varmvatten( fast då va kockan nästan 9) så vi satt och spelade monopol, ja föst var det bara jag och emma som bade( vi va inte i båten hela tiden) men lite senare ville alva också bada, ja sen hade vi ovat alva att hon skulle få va 2 min i tältet me oss, så vi spelade monopol (så det vart mer än 2 min) ja sen gick ja hem och hjälpte mama ochpappa me att riva tapten i vardagsrumment(vi håller på att göra om där) men nu ska ja fika och sen ska ja till emma igen,

( bilder kmr, tyvärr inte från tältet men från när vi hoppar m.m)

hejdå<3

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0