Bilder på Gustav<3

jag tänkte visa bilder på Gustav nu =)  ni som är ny läsare och undrar vem Gustav är så är det min favvo häst som jag kallar bubbis:) ja det kommer att stå en hel del om han här, ska börja skriva hur det det går när jag släpper ut han, rider m.m

Gustav<3
Gustavs öga
gääsp
gustav<3
bubbis och jag
Bubbis och jag ^^=) ( en gammal bild som emma knäppt,
jag kör gustav<3
jag kör gustav<3även det är en gammal bild^^, tyvärr tittar bubbis bort^^gustav
hittadeen annan bild när han tiitar framåt=)( det är jag som kör är också)
Gustav<3
Gustav<3
visabilder var gammla, men har bara skrivit ut det på vissa=) men det spelar ju ingen roll haha^^
så det va några bilder, nån som vet hur man lägger in videofilmer? isåfall kan jag lägga in en film på han

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0