fotat idag=D

hej,ja idag har jag och emma fotat och då skulle vi ha fotat på ett föl som står näsra ridskolan där jag rider men då va inte den ute=( så då fotade vi på en annan häst där och sen gick vi och fotade på en ridlektion och sen så fick vi leda en varsin häst ( när nån red) ner till nya rid banan, jag ledde Frans=) ja och då fotade vi medans dom red där och sen så gick vi med dom upp och sen cylade vi hem=), ja men innan vi fotade så va ja på skolan och innan skullan släppte jag och emma ut=) jag ska visa bilder när jag laddat in dom men det akn ta några dagar;)

hare bra, hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej! =) Undra vart fölisen var?;)

2009-06-03 @ 15:14:42
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0