glass^^

hejsan,nu har jag fikat lite glass och även följt me pappa och tvättat bilen^^ jag har även packat lite till( tandborstem.m) kamera batterina är på laddning och  snart så ska jag packa sakerna som jag ska ha i bilen, telefon,mp3m.m^^ fast inte riktit än eftersom telefonen ska på laddning också^^ måste typ kliva upp halv 5 imorrn:O för vi ska åka fem^^(förhoppningsvis^^)vi ska äta frukost på vägen=) och även lunch på vägen.Sen så har ju mamma köpt en jättegodispåse som jag tkr ska vara bak för en gångs skull mohaha^^ ja o min syrra får aldrig ha den bak typ bara korta stunder, undra varför?:OxDmammahar även köpt tuggummi som vi ska ha i bilen, mums:D


hejdå<3

Kommentarer=)
Postat av: S

Kanske för att du skulle äta upp allt godis;)

2009-06-17 @ 18:50:38

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0