hejhej^^

hejhej, ja har lite brotom nu för ska åka till friidrotten snart men ska skriva lite först ja först så släppte jag och emma ut hästarna och gustav va jätte duktig för han betade ingenting<3 ja sen så gick vi till skolan och där var det som vanligt^^ haha vi hade redovisningen om praoen fast vi hann bara med 4  st och jag och frida redovisade som nummer 2 :S^^ haha ja sen gick jag hem och det va nå fel på min strummbrytare så det är därför jag inte hunnit skriva nå tidgare så då läste ja lite och sen åt jag och efter maten tränade jag på engelskan^^ ja men måste gå nu hejdå!

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Ha det kul på friidrotten! Vad jobbigt att redovisa praoen, vi fick typ frågor me oss, som man skulle fråga nån på stället man praoade på då, fast det var typ ingen som kommit ihåg att fråga frågorna xD

2009-06-01 @ 19:44:21
Postat av: sara

svartill emma: japp<3^^ ja det va det haha vi behövde inga frågor när vi gick i 4:an ^^ vi hade också frågor me oss

2009-06-02 @ 17:21:17
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0