hejsan

hejsan idag så har jag släppt ut och sen har jag varit på skolan, och där har det faktisthänt mkt:P (ger ej ut va,( det har inte hänt nått med mig me ändå)   ja men vi har burit saker till ¨årat nya klass rum och då fick en godis napp och sen hade vi rast och sen hade vi som en tävling där man va 4 lagja och då skulle man typ komma på ett namn n tex ja men medans vi körde det så fick vi glass,kaka, och en godis napp,^^ haha och  sen så hade vi prisutdelning av nutidsfrågorna och förra gången kom jag 3:a och den här gången kom jag 2:a :D då fick men typ en liten burk^^ elett rör el hur man ska förklarar med godis och en flagga typ, alla fick samma den här gången( det är bara 1,2,3 som får pris) ja fick fick sluta ca 13.00 idag:D jippi:D och vet ni? imorrn får vi börja 9:D:D:D<3 haha  ska ta lite sovmorgon^^ hehe<3 men ska nog släppa ut en då:P men är kvar där längre men det är för att vi har inget att göra innan det, men vi brukar egentligen åka och bada dan före skolavslutningen och cykla dit men dom gör om där vi brukar åka och bada men men^^ haha fatta att det bara är 1 skoldag kvar och sen är det skolavsltning:D:D


hejdå<3 hare bra<3

bubbis and me<3
bubbis and me<3 ps, det är en gammal bild ds

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0