hejsan, hade ridning idag=)

hej idag idag vart det ingen tarvskola för emmaförsov sig och dåväntade jag på hon (för visste inte om att hon hade det) men sen gick jag till skolan och då gickjag in istalletr och skrev på tavlan för skulle inte ha hunnitsläppa ut på ca5min men hälsade lite på älskling först<3och sen så  gick jag till skolan och på slöjd lektionen så fick ´minslöjdgruppen gratisglss ( man kan köpa glass inne på jhögstadiet) för min slöjd fröken ska sluta,jag tog en magnum strawberry, det va jättegott<3 ja och senhade vi matlignin(elevensval,och då har jag matlagning)och då bakade vi och det va gott=D^^ haha och sen så hade jag ridning och vi hade inte häst byte och det gick SUPERDÅLIGT för mig för Kapten vart skitvild, men först när vi red ut då var han snäll och sen när vi fick rida frittmen senså började han tok bocka och stegrade sig högt och så häll han på fast han bockade mest men sen lungnade han sig på slutet men det gick inge bra =( men han hade typ remont el alltså ett träns utan bett och sen red vi på gräs och dåville han beta kanske va detdärför men han va iallafall inte direkt rolig för hanhöll på att rygga och sånt fast jag släppte på tyglarna men jag satt iallafall kvar=D^^ haha men nästa vecka är det sista gången och då vill jag ha Frans ja  måste ha han haha^^

Frans
Frans


hejdå


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Mumsimumsi! Va gott me glass sugenHaha xD Tror du vi får glass nästa vecka? Vi har också Gisela xD Vad jobbig Kapten verkade vara! Hoppas att du får Frasse nästa gång=)

2009-06-04 @ 20:22:48

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0