hejsan svejsan

hejsan, idag så släptte jag  och emma först ut ponnysarna och idag så sprang jga med bubbis för han vill göra det jämt men har varit  mer bestämmt mot han den här veckan ( måndag,tisdag) och då har han inte fått springa men idag så så fick ha det:)<3 ( alltså när vi tar ut dom ur hagen) ja sen så gick vi till skolan och där var det som vanligt haha^^ sen så gick jag med emma hem^^ senså ska jag göra fattiga riddare till middag för det är förmodligen bara jag hemma ^^^fattigare riddare är jättegott:D hehe vi gjorde det på hemkunskapen igår^^ hehe så hoppas det går bra för mig ^^ ikväll ska jag även träna friidrott och om man får välja vad man vill göra efter uppvärming och sånt så ska jag nog hoppa längd=D<3 hehe för måste träna på det^^ men ni får höra ikväll el nån dag vad vi gjorde ( alltså så fort jag kan logga in)

mat^^
mat'^^ hehe det är inte fattigare riddare utan potatis med nån krydda på som vi åt för ett tag sen:)

hejdå<3

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej! Vad gott, fin bild^^ xD Jag fotar aldrig på maten, ska börja göra det =) Ja vill också laga mat själv! Haha xD Mamma & pappa kmr altid hem vid 16.30 lr nått^^ Haha xD

2009-06-03 @ 15:17:37
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0