hejsan

hejsan,idag va japå stan ju och då  prövade jag en storlek större i skrona mendå tyckte jag att dom va för storamen dom jag har nu är för små men ska nog åka och byta imorrn, innan tävlingen,^ja sen så köpte jag en kofta till skol avsltningen:) ni ska få se en bild på den^^ ja när jag kom häm då så fikade vi och sen så läste jag en bok^^ och vid 5 tiden åt vi mat och då åt vi en slags potatis och kött¨¨ det va gott ja sen ikvälll så blire godis^^ haha^^

hejdå
mat^^
det va typ sån här potatis vi åt^^:) men det va en annan krydda nu^^=)
kött
kött,och tomater, m.m^^ fast  det va inte det här köttet vi åt idag^^

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Mums, va hungrig ja blev nu ;P

2009-06-06 @ 22:21:49

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0