hemma

hejsan, nu är jag hemma! jag har haft det bra, jag har titta på fotboll(tråkit men dom andra i familjen gillar det) och sen har jag shoppat lite i Göteborg och varit på marstrand och kollat på lite saker^^ hehe hittade ett par jättefina shorts men dom kostade 399 kr och då vart ja lite snål^^ haha ja men ni ska få se kläderna jag köpt, och lite bilder från semestern, ojdå glömde skriva att jag har badat lite också^^=) vi har haft bra väder=), en morgon gick jag med mamma och pappa runt ön medan vivvi och Sofie låg och sov xD men nu ska jag äta

hejdå( ska ladda in bilderna snart så då lägger jag ut dom)

sånu har jag ladat upp bilderna så nu ska jag visa dom:)

fotboll
fotbollsspelarna värmer upp:)
fotboll
se upp för flygande fotbollsspelare
fotboll
ajdå en spelare har visst gjort magplask
fotboll
några spelare
hotellet
en del av hotellet
hotellet
en till del^^ inte lite stökit^^

katt
min polare:D( har två till men bara bild på enahaha^^)
vatten
havet
havet
havet
hav
havet

buskar m.m
båtar
båtar
ros
ros
hund
min andra polare på marstrand som kom och hälsade på^^
hund
han vill gå in men vågade inte riktit
jag badar^^
jag badar
jag i solnedgången^
jag i solnedgången
jag^^
jag i solned¨gången igen^^
solnedgången
solnedgånegn
sol
solnedgången
stenar och hav=)
hav m.m
fyr
en fyr
hav m.m
havm.m
sådet va n¨gra bilder kanske lägger ut fler sen, vem vet^^

hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Sara!

Gud va fina bilder! ;P Skrattade jättemkt när du skrev om gubbarna längst upp, hihi xD Är det du som knäppt den me båten i solnedgången?=) Jättefin! Och dom vid havet?=) Dom var superfina!<3 Vilka polare du hittade xD Haha ;P

2009-06-27 @ 05:27:01
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: sara

hej^^ haha tack ^^( men det är dom inte) a det är jag, jag har fotat alla frutom dom som jag är med på haha, ja vet^^

2009-06-27 @ 18:15:06
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0