mat

hej,janu har jag ätit, jag åt makaroner och köttfärs( värmmde upp det) ja sen kollade jag lite påtv och målade tånaglarna och det gickväll sådär när jag målade tå naglarna ^^och nu måste jag fortsätta att ta fram kläder som jag ska ha med mig när vi ska bort^^ vet inte riktit hur länge vi ska va borta för först ska vi åka till göteborg för att kolla på fotboll, suck:P jag gillar inte fotboll men dom andra gör det haha^^ ja och sen åker vi till Marstrand( som ligger nära) och då ska vi en vi känner som bor där, och därför vet jag inte hur läne vi är borta. Jag hoppas på att vi är hemma 26,27,28 för då är det en hopptävling som jag vill fota på ^^


hejdå

Kommentarer=)
Postat av: S

Kommer bli den bästa resan i år :)

2009-06-16 @ 15:33:10

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0