ridlägret 2008

hej^^tävkte visa nån bil på mig och  Snillingur(hankallas snillet)som jag hade förra året på rilägret och jag ska på samma ridläger iår igen=D^^^<3 dom har bara islandshästar där( kvaliten kan va dålig på vissabilder men dom är fotad med en digitalkamera(inte för att dom är dålig men det är svårare att ställa in skärpa, tkr jag)

jag och snillet
ja och snillet
                 rider lite roligt där^^ xD
snillet
snillet
ja o snillet
ja o snillet
Saknare snillet<3
så det några bilder=) jag skulle jättegärna vilja ha snillet iår igen men han är såld=((tror jag för han ä inte kvar på riiby iallafall)

Kommentarer=)
Postat av: Charlotta

Läängtar! Inte långt kvar nu. :)

2009-07-02 @ 17:25:05
Postat av: sara

ja längtar också super mkt<3 nää snart äre dags:D

2009-07-03 @ 19:53:38
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0