varm men rolig daag^^

hejsan, idag så var jag och emma och fotade på en tävling´på ridskolan där vi rider och vi fotade och sen var det 2 tjejer från min ridgrupp som frågade om kunde byta av med dom i godis kiosken, och vi sa ja.Det vard skönt att va där inne för  det va supervarmt ute och nästan hela tiden medan vi stod i kiosken så höll dom på med banan^^ jag skötte mest pengarna och emma tog fram glassen för godiset fick man plocka själv;) oc en gång råkade emma ge en glass som va av men hon sa det och då fick hon en ny, för hon hade inte öppnat den, men vi fick inte slänga den trasiga glassen^^ ja och en annan gång så hade vi tagit fram nya twistar och då hade en smält så den va bara mos och då råkade emmma ge den till en men den sa till men sen så råkade hon ge samma glass igen och då gick tjejen iväg med den men då fick emma springa efter med en ny glass^^ haha, och sen va det en tjej som bytte av med oss och då forsatte vi att fota :) , ja sen gjorde vi inte så mkt mer vi köpte lite godis och en hamburgare. Imorrn  ska vi dit igen:)och då ska dom hoppa
1,50m( inte hela tiden då)^^ ska visa bilder imorrn elr på måndag..Sen vid klockan 5, så åt jag middag och vi åt tacos( vet inte hur det stavas)

hejdå:)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0