vet ni....

för länge sen,kanske ett halv år senså hittade jag och emma en c-ponny på blocket som vi ville ha det va 19år och hade tävlat ihöga klasser( i hoppning) men ledsnat på dom högre klasserna men hon gillar att hoppa på träning och sen kan hon tävla i lätta klasser i dressyr ja men vi fick hon ju inte ( hon heter Bel Carmen) och nu så började jag kolla på blocket och gissa vem jag hittade igen? jo hon^^ lite coolt och vill fortfarande ha hon, ska börja med operation tjatning som oftast går åt skogen'=/ men men jag ger aldrig upp^^ mohaha^^ vill ju helst ha Gustav men han har det bra på travskolan<3

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej! =D Hoppas du får Bellis!=D

2009-06-10 @ 19:27:28

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0