förlåt för att jag inte hann skriva igår

hej, förlåt för att jag inte skrev igår, men ska ska berätta vad jag gjorde  igår  nu^^, ja först så släppte jag och emma ut på travskolan och sen så gick vi till skolan och efterskolan åkte jag med frida till stallet och jag hade Kapten (han heter egentligen typ Captian)  ja och vi red först till dungen ( en plats i  skogen och det finns även stockar som man kan hoppa över där, ja och då fick man rida fritt i skritt och trav där, det är träd där som man kna rida runt för att få hästen mjuk, ja sen så fick vi bra galoppera och skrita, för vi skulle träna galoppfattningar från skritt^^ ja sen så skulle vi hopa över två stockar i trav, kapten va lite jobbig för han bockade istället för att fatta galopp och han ryggade så fort jag stog still fast jag släppte på tyglarna, ja och sen sista gången skulle vi behålla galoppen mellan stockarna och sen forsätta galoppera över ett par andra stockar( för vi skulle ridda tillbaka) och då vart det lite kaos så hästarna stacka i väg i fullvart oh då var det en som skrek och då började kapten bocka( han bockade några gånger) fast han forsatte ändå att galoppera:P ja men det gick ju bra så då red vi upp till padocken och satt av där och sen gick vi till stallet och tog hand om hästarna=)

Frans
Frans, min favvo på ridkskolan

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej=)Vad kul ni verkade ha på ridningen=D Själv hade man teori ;D

2009-05-31 @ 10:30:01
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0