hallo:D

ja, idag har jag inte gjort så mkt, först släptte jag och emma ut hästarna och vi fick ta Nadarro (strohästen)för förstagången men vi ledde inte han hela biten för hanvart rädd för allamaskiner och sånt för dom håller på med nått, fast han var jätte snll och jättestor^^ haha han måste va större än Leon som jag och emmatyckte vaganska stor haha^^men Leon står inte kvar längre=(  det har även stått 2 andra gotlandsrussockså där som hette Hilda ( dom hyrde henne gratis under ett halv år) och den andra hette Batens C.H fast man sa bara Batens men han sålde dom för han passade bättre som tävlingsponny:) men efter vi släppt ut  så gick vi till skolan och där hade vi matte,sveska,bildoch gymmpa och på gymmpan hade vi brännboll och mitt lag vann med ett poäng ^^ haha<3men efterskolan har jag tränat på engelskan och sen har jag inte gjort så mkt^^ ska på friidrott sen men får nog ta det ganska lungt där eftersom jag är lite snuvig fortfarande men är mkt bättre än i mondags^^


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0