hallo:D

hej:)idag har jag ju släppt uthästarna och varit på skolan som vanligt=) sen efter skolan så var jag istallet men hade teori=/ men det var ganska kul eftersom man skulle vara med en som man inte brukar vara med så mkt och  då satt jag och Felle( Felicia) och skämtade om att vi inte kände varandra och Sandra och Frid också och våran ridlärare verkade ha hört mig och felle för vi fickva me varandra<33( Hon är en av mina bästisar)man svara på massor av frågor , det gick väll sådär på ena pappret hade vi alla rätt, haha^^ imorrn ska jag och Emma rida på travskolan=D vi ska rida på Bus Johan och Russin ( tror jag)        

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0