hejsan=D

idag har jag varit i stallet på morgonen som vanligt men idag skulle hästarna inte ut för dom skulle skos men dom fick ju självklart gå ut sen, haha^^ Emma och jag låste in våra systemisar inne på kontoret i stallet och då fick man ju gå och hoppas på att den inte skulle bli stulen hela dan^^ haha inte riktit  men nästan^^  efterskolan gick vi till stallet igen och mockade och gav hästarna hö och sen kom Camilla och då tog vi in hästarna vi skulle rida men Camilla tog Naddarro
han är en stor häst som ska stå där till den 17 maj=) och då gjorde vi ju i ordning Bus Johan och Russin eftersom vi skulle rida dom och sen så gick vi ut till en hagen( som är en körbana typ, men den funkar jättebra som ridbana , och det var mjukt underlag och det var bra eftersom hästarna var utan skror) och vi skrittade, travade och galopperade för andra gången på dom men det vart lite lerit  så vi kunde inte galoppera så mkt för Bus Johan halakde=( men gjorde ju inte illa sig utan bara små halkade, och det var första gången jag sat ner i Russins galopp och den var jätteskön:Dsen så bytte vi häst en liten stund  och då fick jag skritta och trava Bus Johan , jag gjorde några dressyr övningar som skänkelvikning och framdelsvändning och fick han att gå på tygeln och trampa under sig<3 han har ju gått i både Lb idressyr och hoppning &  varit ridskole häst men han har vällhar ju glömt lite nu^^ hanär  ungefär 7 år nu tror jag och Russin är 18^^ Russin försökte jag inte jobba ner för han tkr inte om när han blir pressad och då kan han börja bocka, har Magdalena sakt ( hon är travskola ansvaraig) men russin har inte gjort det med med mig,jag tänkte lägga ut bilder på när jag och emma red:) för camilla fotade en stund på när vi red:)
jag rider Russinjag och Russin, jag sitter lite i stolsits:S 
jag och Russin
jag ocg Russin
jag och Russin
Jag och Russinjag och Russin
jag och Russin
emmaoch Bus Johan
Emma och Bus Johan
emma och busis
Emma och Busis
emma och busis
emma och bus johan
emma och Bus Johan, kolla steget..:O han börja söka sig neråt även med emma men inte riktit
emma och Bus Johan


, glöm inte att besöka www.emmakompis.blogg.se och www.saraemmasfoto.blogg.se  

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0