hejsansvejsan:D

hello:D idag har jag varit mä emma och vi har varit ute och fotat, och på vägen hem så stannade vi och gungade lite^^  haha bilder från det:) och när vi fotade gick vi och hälsade på ponnysarna:) och då gosade jag lite med bubbis och gav han gräs och sen så gick vi ju hem el först gungade vi och sen så knäppte vi lite kort på varandra och då hade vi på emmas knallrosa läppstift^^ haha
jag^^                                                                  emma                                                         
jag xDemma:D
jag hopparemma:)
jag hoppar                                                        emma hoppar



jag^^
 jag blåser bubbla:D
                                                                                                                                                      

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0