hemma=D

nu är jag hemma fast har varit det idag för vi fick sluta tidiagre idag för våran fröken är förkyld och då skulle hon typ vila^^ och imorse betatade inte Gustav  nått för jag sprang med han och då hann han inte beta^^ haha fast han förskte beta lite ^^Bus Johan började typ trava och det brukar han alrdig göra han brukar bara vara otålig, och sen så sprang han el hoppade upp för kullen som är brevid stigen :O och han brukar aldrig vilja beta men sist så ledde emma han själv och då gick han upp där för jag hade problem med att få in Salle och Russin ihagen eftersom rymmar Gustav ståg framför^^ så det var väll därför bus johan hoppade till kullen med gärs på^^ men lätt att få ner han somtur var^^ sen så gick jag hem till emma för vi skulleringa Nathalie och fråga lite saker men hon hade lektion så vi kunde inte fråga så mkt men vi skulle ringa upp sen :) så skriver vad hon sa då:)^^:D


hejdå

Helge
Helge=) han stod nere på "stora" travet med en annan fjording
dom har varit misshandlade men travet tog hand om dom och
nu är dom såld.Helge är en shettis=)( det är han på bilden här nere)

Nimbus

Nimbus,



Russin och Gustav
Gustav och Russin=)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0