skoljogg,stall, friidrott

hej, jag ska skynda mig att skriva om vad jag har gjort idag ^^ först så släppte jag och emma ut på travskolan och det va jättekul att träffa Gustav <3 och även dom adnra hästarna igen och sen så gick ju vi till skolan och då hade jag två jättekorta lextioner och sen så hade vi brännboll och då var vi båda klasserna och då spelade vi 5b ( som min klass heter) och 5a ( som den andra heter) mot varandra och då vann min klass=D sen så åt vi tidgig lunch idag eftersom vi skulle ha skoljoggen sen, det var även därför vi var båda klasserna på gympan, eftermaten så hade man rast och sen så bytte man även om till kläderna som man skulle ha på skoljoggen och sen så skulle man städa lådan sen så var det dags för skoljoggen och då sprang jag med Emelie, vi sprang inte hela utan vi gick också för den är 6 km lång^^ ja sen fick man en banan och en festis och sen fick man sluta och då var väll klockan kanske ca 13.00 när jag gick el lite före var det nog^^ ja och då lyckades jag visst lämmna kvar nyckeln på skolan för jag och emma skulle skynda oss hem och sen sticka till travskolan men då fick jag låna hennes cykel och hon tog sin gammla och då cyklade vi till skolan och sen till travkolan ( lämmnade allla saker oss emma frutom stallkläderna) ja och på travskolan mockade vi och sen så borstade vi av alla hästar och då hade vi typ en halvtimme på oss innan vi skulle cykla hem och då borstade jag bara gustav, ja och sen så när vi skulle cykla hem så va det nå fel på ena cykeln så det gick inte att rulla den och ringde vi emmas mamma men hon kunde inte komma och hämta oss så då fick min mamma göra det, fast emmas mamma kom sen för min mamma kunde bara ta en cykel och emmas mamma hade cykel ställ så då fick hon ta båda cyklarna ja och sen var det bara atta skynda sig hem och äta ( mamma skjutsade hem mig) och sen så åkte jag på friidrotten och då gjorde vi massa övningar och sen så hoppade vi höjd=)

men måste gå nu hejdå<3


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej! Vad snabb du var när vi sprang skoljoggen! Ja var hur seg som helst^^

2009-05-31 @ 12:18:21

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0