va på travet ida=)

idag va jag på travet me emma och då så va alla travskolehästarna där och dom var utlädda( ska visa bilder)  Gustav va som vanligt klart sötast,<3 fast dom andra va också söta:) ja sen så fotade vi på travet då och det va ett ponnytrav lopp men det kan ha varit ett till sen för vi va inte kvar tills det va slut^^ men vi åt glass och gick till fiskedammen för det va gratis och man fick mkt godis:O^^ och sen så hade dom ponnyridning och ponnykörning och jag körde Gustav:)<3 det va så länge sen jag körde han och är jättesugen på att börja köra igen<3 kanske ska börja efter jul?^^men få se<3 men sen så gick vi hem och då så va vi så trötta i bena så vi gick och gungade el satt mest bara på gungorna och sen så gick vi och spelade tennis och hälsade på Zacc och Kalle och  vi fick gå in i hagen för Michelle:) ja det var väll typ allt ^^ hehe kmr inte ihåg alla detaljer^^

så tänkte visa bilder på travskoleponnysarna, visar 2 st bilder på varje häst=)

Gustav som kung:D¨
Gustav som kung<3
Gustav som kung<3

Kompis som pirat
Kompis som pirat
Kompis som pirat
Salmiak som lillagubben fast tvärtom med färgärna ^^
salle som lillagubben och en mantel^^
salle som lillagubben fast tvärtom med färgärna och en
mantel på ena bilden
Russin som indianhäst
Russin som indianhäst
Russin som indianhäst:)
Bus Johan som riddarhäst
Bus Johan som riddarhäst
Bus Johan som riddarhäst=)

så det var alla hästar:)

så ska visa lite bilder som jag fotade också för hann inte det igår^^
en ponny
en ponny
en ponny
en ponny
en ponny
det va några ponnysar ska visa på några storhästar,varmblod och kallblod

ett kallblod
ett kallblod
ett varmblod
ett varmblod
ett varmblod
så det var några bilder på varmblod och kallblod, fotade mkt mer men kan inte visa alla bilder^^


jag spelar tennis
Jag spelar tennis
jag spelar tennis
bollen
Bollen flyger^^

emma spelar tennis
     Emma spelar tennis
emma spelar tennis
hehe det var lite bilder från när vi spelade tennis
träd
hehe träd^^ fotade dom när jag gick hem

så det va lite bilder=)

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej=D<3 Jättefina bilder<3 =D Och klantiga ja som spelar tennis xP SKulle visa fler bilder igår, (tex när vi spelar tennis) men blevnå fel me datorn:(

2009-05-22 @ 10:32:43
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0