Baloo

Hejsan,idag så har jag varit hos Baloo. Emma förlde med idag också. Baloo var ute idag( han brukar vara inne eftersom jag kommer till så tidigt) Jag och Emma hade problem med att få in han vi lockade med att skramla med mat och alla hästar utom Baloo reagerade. ja det slutade med att emma fick locka tills sig alla hästar och jag fick gå in i lervällingen och hämta Baloo.

ja sen när vi fick in han så borstade vi han och rycktade. Han hade jättemycke blöt lera på sig så vi  red barbacka. Vi travde och skrittade och gjorde skänkelvikning. Han var jättemysig idag:) ja sen borstade vi  och rycktade och sen släppte vi ut han i hagen igen.

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0