baloo:)

Hejsan, idag så red jag Baloo och emma följde med så vi nio tiden åkte vi upp till han (mamma skjutsade) ja först mockade vi och sen borstade vi han och sen red vi jag red han först och han va pigg men lite små räddoch sen när jag skulle testa galoppera så blev han rädd för nånting ( när vi skullebörja trava=)och började bocka och jag ramlade av=P egntligen ville jag inte ramla av just idag för det va super lerigt men jag typ stod i ena stigbygelnoch sen släppte jag tagen där det inte va så lerigt^^ men han mena de inge illa för han stod still. Fast det va bra att jag ramlade av fördå har jag ramlat av en en gång:)ja sen vart han lite rädden annan gång men då satt jag kvar och sen travade jag lite mer och sen fick emma rida han men hon skrittade bara lite va han varlite små rädd inte för att han gjorde nånting utan man såg det på han,:(<3 aja men nästa gång emma följer me så ska hon få trava.


hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0