förlåt..

Hejsan,förlåt för attdet har varit en dålig upptaterin, ja igår red jag (berättar meromdet sen) aja idagsåskullejagoch Emelie ridapå travskolan ( för emma kunde inte så då följde emme med) men jag fick ett sms av camilla och sa att vi inte kunde rida för det va nån annan som skulle ta hästarna:( ja så det va ju ltråkit=/specielt för emme(eller vet ju inte va hon tyckte då=P) men honfår följa me nästa gång ja ska ta me nån kompis:) men aja jag fäljde med emme hem och vi va typ bara oss Astra och då fotade jag på dom:)

aja imorrn ska jag upptidigt för jag ska till Balo halv 10 och vi ska åka 9 typ^^

hejdå



hoppas att du snart blir bra bubben<3

Astra<3 världens snyggaste 26 åring :D

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Vad synd att ni inte kunde rida:'( Var det därför stallet var låst?=(

2009-10-03 @ 11:17:28
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: feliii

astra<3

2009-10-03 @ 12:06:50
URL: http://[email protected]

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0