Gästbloggar

Hej!
Vet ni vem Emma är? Hon som släpper ut med Sara? Det är jag iallafall! Jag har lovat att gästblogga åt Sara, för hon hann inte blogga idag..

Idag så har vi pysslat:) Sara har jättemycket pysselgregrejer, så vi hållde på i flera timmar!:P
Nu ska Sara iväg och sälja jultidningar till en bekant.. Hon visste inte säkert om hon skulle kunna blogga idag, så ni kan ju hålla utkik efter något från Sara!

Jag orkar inte berätta något om mig, eftersom ni troligen vet vem jag är, och jag kommer ju inte direkt att gästblogga så länge, Sara skriver ju kanske ikväll tillochmed! Jag skriver nog inget mer, eftersom ni inte är intresserade av vad jag gör utan vad Sara gör! Men man får hoppas att det går bra med hennes jultidningsförsäljning!<3

Men ska visa lite bilder!:)



Mvh Emma

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0