jag<3Baloo

hejsan, ja idag så red jag Baloo:D<3 hanär världens näst bästa häst:) aja först så mockade jag och sen borstade jag och myste lite me han<3 ja och sen så red jag tyvärr så hade Camilla inte kunnat göra iordning den andra sadeln för hon hittade inte sadelgjorden till den så jag red i lill sadeln igen^^ haha ja jag testade galoppera idag och det gickväll inte direkt så jättebra^^ han galopperade några steg, men han vart lite trött på slutet när jag hade ridit ca 30 min fast först var han lika pigg som vanligt, men han blir väll lite trött eftersom han har ju inte blivit riden  så mkt.

hejdå






Kommentarer=)
Postat av: Emma

Vad roligt att galloppera!=D<3 Han får säkert bättre kondition sen:) Hur var galoppen?=P

2009-10-03 @ 15:37:24
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0