9/9- 09

hejsan, nu har jag kommit hem från skolan, kom hem för ett tag sen då=P ja jag har varit i skolan idag då och och släppt ut=)

när jag kom hem så va jag så duktig så att ja städade skriv bordet för det såg hemskt ut, sen så satt ja på några lappar på kak/godisburkarna.Ja sen när Emma kommer hem så ska vi sälja jultidningar. Sen så måste jag berätta att det har varit så himla varmt idag i morse var det mulet men 17 grader och nu är det as varmt och det blåser också men inga kalla vindar=P ja men typ  för 2 dagar sen så var det 2 grader  på morgonen^^ haha nu ska jag ta och börja på min header

Puss


Kommentarer=)
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 16:02:44
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0