Russin är tillbaka:D

hejsan, nu har jag kommit hem ochjag och Emma släppte ut imorse och sen har jag också skolan^^ aja men när jag skulle gå hem så såg jag salle stå med en annan liten mörk först så trodde jag ju att det va bus johan men den va ju för liten för att vara han så jag gick ju och kollade och det va en mörk skimmel shettis:) ( bus johan va inte i den hagen)jätte söt men inte lika söt som gustav då och sen så kom den där tjejn som har hjälpt oss på fredagar efter skolan och frågade om Russin hade kommit hem för nån hade sakt att dom skulle hämmta han igår elr nått ja och då sprang jag upp och kollade i skogshagen och då stod Bus Johan och Russin där:D<3
ja snart ska jag gå ut och fota på ponnysarna:) och sen så ska jag och emma fota:)

hejdå


             
                                    Russin:)

Kommentarer=)
Postat av: feliicia

naaw:D<3

2009-09-18 @ 21:34:54
URL: http://[email protected]

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0