tur...

hejsan, idag så va jag och emma på travskolan på morgonen och hjälpte Camilla att ta ut hästarna och då sa hon att det bara va 4:a hästar nu då, och då var det Russin som inte va där och då tog vi ut Kompis och Gustav, sen så tog vi ut Bus Johan och Salle sen frågade vi vart Russin va och då sa Camilla att Russin inte skulle komma tillbaka, för han hade dålig syn, och vi vart jätte ledsna ( vi grät inte) ja och sen så frågade Camilla om vi ville komma i eftermiddag och Emma kunde inte men jag, ja och sen gick jag och emma till skolan, sen efterskolan så gick jag och Emelie först hem ( emme följde med mig till travskolan) ja och då bytte vi om till "skrutt" kläder^^ sen gick vi tillbaka till travskolan och då mockade vi först och sen tog vi in hästarna och då var det 2 st andra tjejer som vill ta in en varsin häst och då tog dom Kompis och Salle och jag Gustav och emelie Bus Johan, sen så borstade vi dom och sen så åkte vi hem för Emelies farmor skulle hämta Emme och då skjutsade hon hem mig också=)


 hejdå


Russin=) är glad för att du kommer tillbaka<33

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0