hann inte blogga

hej igår han jag  inte blogga, för först vid halv 11 så åkte jag till Baloo och red och myste med han. Han har faktist gått ner lite=P, jag hoppade lite några små skutt :) som han tyckte va jätteroligt. Han var superfin i skritten men han var väldigt pigg i traven och i galoppen bockade han och höll på men ibland kunde han samla den fint^^ Ja har saknat han<3 men jag är ju förlång för han:( men ska forsätta åka till han 1 gång i veckan iallafall.

Sen satt jag uteoch gosade me Teddy och sen gick jag in och läste och sen va jag me Teddy och sen så ringde emelie så jag va med henne efter  att jag hade ätit.

Hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0