hemma

hej inatt kom vi hem, vid klockan 1.00 . ja så jag klev upp vid 10 idag och då packade vi upp och allt och sen så vid 15.00 åkte jag och mamma till arken och där tingade vi en jättsöt kanin som vi ska hämta imorgon när vi hunnit fixa buren, också köpte vi spån och hö och vatten flaska köpte vi i Göteborg . Ja imorgon köper vi resten, en sele ska jag få av Emmas lillaysters kompis:) för hon kunde inte ha den till sin kanin så det är jättesnällt.

Sen eftermiddagen gick jag ner till Emma och hämtade deras transport bur och sen stannade jag kvar där och va me Emma,Alva och Emmas kompis.

Ni får se bilder från semestern när jag laddat in dom :).


hejdå


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Ska bli superkul att träffa din lurvboll :D

2010-08-09 @ 08:10:32
URL: http://brokadekaniner.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0