reeeegn :(

Hej just nu spregnar det ute:( och Teddy står ute i regnet och buren övertäckt med presening eftersom saken vi köpte inte passade eftersom det inte gick att öppna därrrarna men pappa har åkt för att hämta det nya som är gjort för en dubbel bur så han även kan gå där nere så så fort han kommit hem ska vi fltta han till altanen ( under tak) och sen sätta på skyddet och flytta ut han imorgon igen för om det blir sol blir det varmt på altenen. Hade egentligen tänkt att testa urine off idag men tänkte vänta tills mamma eller pappa kom hem men när dom kom hem började det regna och då kände jag inte lust att så ute i regnet och köra rent så det får bli imorgon. Idag har jag även gjort ett till misslyckat försökt att få min kanin att ligga på rygg så jag kan klippa klorna men han får panik men emma kom och höll i han så några klor blev klippta men han vill inte ha magen utåt när man håller i han så det gick ju inte super bra häller så får ringa till arken och be om råd=P. Annars har jag varit me Emma och på skolan idag.


hejdå



världens bästa Teddy<3

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0