Teddy

Hej, nu har jag döpt min kanin:) han får heta Teddy men kallas också Lurvis^^ Han är jättenyfiken av sig^^
Sen idag ska vi till mormor och morfar för mormor fyller år.

Sen saknar jag Baloo:(<3 men ska försöka rida han nån dag när mamma och pappa kan skjutsa för jag orkar inte ta bussen=P.

hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Gud vad gulligt :D Roligt :) Själv ska man till Birsta med mamma o Alva. Fattar att du saknar han. <3



Förresten kanske vi inte behöver köpa en till tarnsportbur, mamma sa att vi kanske hade en till, vi har ju haft kisse före Skorpis, som dom ställde ut :)

2010-08-10 @ 11:29:01
URL: http://brokadekaniner.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Oki :) Ojdå, så nu är han riktigt rufsig och söt i pälsen :P Ja vi tog precis in dom och fotade, vi körde i m & p;s sovrum med vita handukar och plastblommor :) Skorpan fick förstås också vara med =D

2010-08-10 @ 15:07:56
URL: http://brokadekaniner.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0