fotat

Hej, idag har jag först varit ute med Teddy ca 1 timme med Emma och Bella:). Sen efter lunch så fotade jag och Emma på träden med snö på:) Sen skulle Emma gå upp på lekstuge taket och fånga solljus med reflexskärmen och skulle hon först stå på en stege och ta bort snö på taket^^ men emma vecklade aldrig upp stegen ordentligt så medan hon stog på den sa hon : "jag tror inte mina föräldrar skulle bli glad om dom visste vad jag håller på med" och en sekund efter det så ramlar stegen ihop och emma ramlar ner i snön. Det såg jätteroligt ut, så skrattande försökte jag fråga hur det gick^^. Det gick bra så då kunde jag skratta lite mer^^.

Jag ska lägga in bilderna från idag senare.

hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Mikaela

Sv: Tack så mycket. :)

2010-12-04 @ 17:22:58
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0