Saknar<3

Jag saknar verkligen travskolan! jag och Emma var ju där varje morgon innan skolan ( det var nån gång ibland som vi inte kunde) Sen nästan varje fredag fick vi rida dom. Sen fick jag och Emma "rida in" Kompis och Gustav. Vi var dom första som satt och red på dom <3 Men sen hästlovet -09 som Camilla skulle sluta:( Vi skulle egetligen ha hjälpt den nya men hon släppte ut tidigt och sen blev det inget.

Russin var lite tjock där^^  Jag och Russin

Jag & Russin

Emma & Bus Johan

Jag & Russin busar lite^^

Emma & Bus Johan


Emma & Salle ( Salmiak)

Jag & Bus Johan

Jag & Salle


Jag & Bus Johan


Emma & Bus Johan


jag & Gustav ( Sadeln har åkt fram, men vi fick sadla om flera gånger)

Emma & Kompis, haha Emma tyckte att hennes stigbyglar var lagom då,
fast jag tycker att dom ser lite korta ut eller?

Gustav & Jag                                       Kompis & Emma

Jag & Russin

Emma & Bus Johan

Jag & Gustav<3 Jag kallade Gustav för Bubbis och det är därför min
blogg heter som den gör, den har inte direkt nått fint namn men jag
kommer inte byta.

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0