KANIN=D

hejsan, jag har velat haft ett djur jättelänge (men inte fått )och igår berättade mamma och pappa och min ryrra att jag ska få en kanin:D om ca 5 veckor efter att vi varit i kroatsien:D så jag är jätteglad:D. Sen idag tävlade jag i friidrott fast det var bara 2 st som startade i länge xD men jag vann:D  jag hoppade 4,75m och det blev mitt nya pers =) sen så frågade Camilla om jag ville komma och rida en häst som står me hennes häst på bete , den står i vanligafall där Baloo står, det ville jag såklart:D det här en står häst och jag har aldrig ridit det nån gång eller jo bakom Emelie en gång för MÅNGA år sen^^. Jag ska förmodligen komma och rida Vincent (  som han heter) på onsdag:).

igår badade jag första gången i poolen och det var kallt=P sen så var jag med emma och sen efter maten cyklade vi till alvas kompis och kollade på hennes kaniner:)

hejdå


Vincent :)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0