ridlägret

hej, nu tänkte jag berätta lite om vad vi gjorde på ridlägret inte direkt allt men^^ Ja måndag och tisdag red vi ut en gång och sen rid vi ett pass i paddocken, och då hoppade vi även lite i skogen :) på onsdag red vi på långritt och då vadade över en å me hästarna:) ja sen stannade vi och fikade och sen red hem fast då red vi upp på ett berg typ tror ja och det var det jätte mycke busakar^^ och på kvällen efter middagen hade vi gymkhana. På torsdagen fick man rida barbacka i paddocken om man ville och vi var 4 stycken som ville rida barbacka och 3 stycken som vill ha en vanlig ridlektion, jag valde att rida barbacka:) sen så red vi ut i skogen också och på kvällen åkte vi och kollade på fölen och unghästarna:) På fredan tränade vi på våran kadrilj ( vet inte hur det stavas) och sen red vi ut en stund innan lunchen och sen gjorde vi i ordning hästarna och visade våran kadrilj för föräldrana.



peppe

Malte

Hrappur:)

Jag och Hrappur:)



Hrappur


Hrappur



ett föl :)




så nu hinner jag jag inte visa några fler bilder, men jag kommer nog att lägga in fler när jag kommer hem:)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0