Baloo<3

Hejsan:) idag har jag ridit Baloo barbacka:) tränade dressyr =) Det var varmt ute=P Det gick bra idag:D han gick ner i en fin form ibland<3 fast han orkar ju inte så mycke än men det är en bra början:D Ja jag tränade volter och som vanligt var han stel i vänster sidan men det blev bättre på slutet:) sen flyttade jag lite skänkelvikning och lite öppna också=) som vanligtxD^^ i galoppen var han seg men rusade inte men ville bryta av =P men han var ganska trött då eftersom vi jobbat rätt så hårt i traven och skritten=) Emma fotade och sen fotade jag på Baloo och dom andra hästarna som är kvar i stallet så ska visa dom bilderna nån dag också^^ har många bilder jag ska visa men har inte haft tid nån dag men nån dag kommer det att bli^^:)



En bild från idag:)



Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0