fredag

Hejsan, idag så har jag inte gjort så mycke utan mest bara suttit framför datorn och tittat på tv^^

Igår så red jag ju först Baloo och han va jättesnäll:) han lyssnade på mig hela tiden sist så va han jätte tjurig^^ men inte igår ska visa lite bilder sen för emma va me och fotade:)

Efter jag varit hos Baloo så red jag på ridskolan och vi skulle välja hästar men såklart så va jag och emma uppe i cafféterian då så jag missade det så jag fick välja Kapten och Flame. Tog flame då^^ har haft henne som favvo häst förut ( delad me Frans) vi fick rida barbacka om vi ville men jag hade inte ridit Flame på jättelänge så tog sadel men ångrade mig nu har ridit barbacka på en en gång förut med det va typ 2 år sen. Hon va underbar igår:)<3 hon va pigg men inte för pigg^^.

hejdå


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0