Lördag

Hejsan jag har inte hunnit blogga nått på ett tag för har varit hos Emelie=)

Baloo är upptagen tisdag,onsdag, fredag, lördag och sönda nu till veckan då jag har lov och skulle åka upp till han 2 dagar. jag kan ju bara torsdag då för måna är jag borta :'( fast kan knappt på torsdag heller vi skulle tydligen rida tidigt då och välja hästar vill ju ha Frans gubben men han lär jag nog inte få eftersom jag kommer dit sent om jag nu hinner... Bussarna går varannan timme  till dit Baloo står så måste dit tidight och byta bussen och krångla xD aja men får träffa älskling då så det är ju det vitktigaste<3 spelar ingen roll om ja missar ridning då.

hejdå

ever since the day day I met you I have loved you

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0