Frans=D

Hejsan idag så hade vi skoljogg, det va jobbigt men ja och emelie sprang på typ 30 min sen fick man sluta när man gick i mål och då slutade jag vi typ halv 1-1 sen åkte jag och frida till stallet. Jag skulle egentligen rida Tingeling och Emma hade Frans så då fick vi byta=D Va inte så jättesugen på att hoppa Frans för han vill gärna spring på sidan av hinderna men det va så länge sen ja red han:) Vi hoppade två hinder på en volt först hoppade man bara ett långt hinder och när man hoppat det några gånger och det ick bra fick man ta ett högre hinder efter det låga=) man va 2 st samtidigt på volten i första varvet gick det super han sprang inte på sidan en enda gång:D men när vi senare körde i det andra varvet när jag skulle hoppa det högre hindret så gick det för fort så då sprang han på sidan men nästa gång gick det bra=) och innan vi hoppade gick det också jättebra:)

Imorgon börjar vi klockan 9 istället för 20 över 8 =D



Frans:)

hejdå


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0