Teddy bilder

Här kommer mina favvo bilder som jag fotade på Teddy i dag, dock blev det inget speciellt ljus och fick använda blixt på dom flesta också för jag orkade inte stå och ställa in kameran, men jag blev ändå räät så nöjd med vissa:)




Den är bilden gillade mamma jättemycke och jag med^^




så det va några av bilderna:) problemet med Teddy är att han tycker att det är så roligt att vara ute och skutta i snön så han vill aldrig gå in ^^ sen ser ni på bilderna att ibalnd är det ganska mycket jobb att få han torr efter att vi har varit ute^^



Kommentarer=)
Postat av: Emma. J

Gillade sista bilden! Jättefin!

2010-11-21 @ 08:52:33
URL: http://brokadekaniner.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0