hejhej

hej, igår efter maten hoppade jag lite med Teddy med Emma o Bella och Alva o Mollie. teddy hoppade typ hinder som var 5 cm och ett som var 20 cm =) det var första gången han hoppade med sele=).

Idag så har jag varit hos mormor och morfar och varit ute och gått med Teddy=).

har inte visat några höstbilder än men jag visar dom när jag orkar.

här är bilder från igår och 3 stycken på teddy från idag.


Bella









Mollie








Teddy










Det ser ut som att det är jättemörk på bilderna från igår men använde blixt och då blir det mörk när den inte når^^ brukar inte redigera bilderna men hade tänkt att redigera bort röda ögonen men orkade inte^^ sen är inte bilderna dom bästa heller^^

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Jättesuperfina bilder :D Länkade ditt inlägg från bloggen ;)

2010-09-28 @ 15:35:33
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0