Hoppade

Hej hann inte blogga om ridningen igår.

Jag hade Andreas igår på ridningen. När vi red  va han fin, ganska bra i formen också. Vi fick gissa längden på hur långt ett normalt galopp och trav steg var. Jag gissade rätt på båda :) eller ja jag va 10 cm ifrån på ena^^ fast det kunde va vara det också. Ja sen började vi hoppa lite studs ( ca 5 hinder)han va sjukt stark från början så då blev det inte så bra men men sen gick det lite bättre men han fick fnatt ibland när vi stod still och hoppa rakt upp och börja skena. Men dom 2 sista gångerna hoppade han jättefint:D Jag gillar att rida han synd att han är så liten... :(.

hejdå:)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0