hoppade Nora

Hej, idag hade vi hoppning och jag hade Nora. Vi började med att köra en övning med först 2 volter varje varv och sen avsaktning till skritt på varje långsida och sedan ökade vi traven på långsidorna. Det gick jättebra:D. Sen skulle vi galoppera på volt och se till att komma rätt på bommen, dom 2 första gångerna kom vi lite för nära men sen gick det bra :). Sen började vi hoppa 2 kombination i båda varven och tillslut körde vi 3 kombination. Det gick super. Det va första gången jag hoppade hon och hon var underbar att hoppa ♥

Ska inte rida Candy imorgon för hon hade hoppträning då, det är (nästan) tur för jag har fått skavsår av tygeln, för hade inga ridvantar i skåpet så skinnet är borta så det går inte att rida så bra nu =P. Men nästa vecka ska jag rida :).

Hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0