inte bloggat

jag har inte orkat blogga på ett tag igen....

Men aja i torsdag red jag först Candy och hon va pigg och busig som vanligt.

Sen red jag på ridskolan. Jag hade Nora. Uppvärmningen gick skit, speciellt galoppen. Hon ville bara springa ifrån arbet och värgade arbeta och då blev det att jag red jättedåligt. Men hoppningen gick jättebra:D. Vi körde en balans övning med 4 studs hinder. Först skulle bara släppa tyglarna och hålla händerna brevid ( vi gjorde en knut på tyglarna). Sedan höll vi händerna rakt ut,på huvudet och sist på midjan. Det var en jätterolig och bra övning :D.

Sedan hoppade vi en "bana" med 2 hinder det gick jättebra=).

hejdå


Kommentarer=)
Postat av: Sabina Shahbazi

Va me i min tävling! :D

2011-03-13 @ 09:52:35
URL: http://ponirider.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0