Nora

Hej, igår hade jag Nora på ridningen. Det gick jättebra. Vi körde ganska mycket skänkelvikningar och det gick super. Sen körde vi hörnlinjerna och då skulle man öka traven och det gick också jättebra:D Sedan galopperade vi på 2 olika volter i högervarv gick galoppen super, för då orkade jag hålla ihop henne och samla galoppen, fast i vänster varv blev hon jättestel och konstig så då gick det inte så bra. Då och då gick hon jättefint och då var hon jättemjuk och trevlig att rida så jag var nära att få igenom henne helt men inte riktit.

Nu ska jag äta.

hejdå :)

Kommentarer=)
Postat av: agnes hansson

Tack. din med :)

söta kaniner!!

2011-03-04 @ 21:27:06
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0